Tietoa meistä

Seinäjoen insinööriopiskelijat SenIOR ry, eli tuttavallisemmin SenIOR on insinööri- ja rakennusmestariopiskelijoiden oma opiskelijayhdistys Seinäjoen ammattikorkeakoululla.

SenIOR edustaa ja palvelee jäsenistöään, eli teitä opiskelijoita paikallisella tasolla. Olemme osa Insinööriopiskelijaliittoa, joka on osa Insinööriliittoa. Yleisesti kaiken toimintamme tarkoituksena on jäsenten etujen ajaminen.

IOL:n lisäksi teemme yhteistyötä muiden opiskelijayhdistysten, IOL:n muiden paikallisyhdistysten sekä opiskelijakunta SAMO:n kanssa. Lisäksi SenIOR edustaa opiskelijoita yksikön hallinnossa ja varmistaa, että opiskelijoiden ääni kuullaan myös yksikön johtoryhmässä.

SenIOR järjestää opiskeluvuotesi aikana useita tapahtumia, joten saat jäsenmaksullesi roimasti vastinetta. Jo yksin jäsenalennukset tapahtumissamme ovat vuodessa viiden vuoden jäsenmaksun verran!