Opiskelijaelämä

SenIOR järjestää aktiivisesti toimintaa jäsenistöllensä niin itsenäisesti kuin yhteistyössä muiden opiskelijayhdistysten kanssa.

Lisäksi SenIOR järjestää myös omia juhliaan, joista keskeisimpiä ovat MaaKuntaKierros (MaKuKi), Sossu Ry:n kanssa järjestetyt KePardit keväisin sekä syksyisin, Kutu ry:n kanssa järjestetty pääsiäistapahtuma sekä tietenkin ASTin risteilyn yhdessä muiden LäSIO:n paikallisyhdistysten kanssa.

Suurin Insinööriopiskelijan vuosittainen tapahtuma on Insinööriopiskelijapäivät, joka järjestetään vuosittain eri puolilla Suomea. Tapahtumaan osallistuu satoja insinööriopiskelijoita ympäri Suomen.

SenIOR:lla on omat jaostonsa kulttuuriin, koulutuspolitiikkaan, sosiaalipolitiikkaan, yhteyshenkilöihin, tapahtumiin, kansainvälisyyteen sekä viestintään- ja markkinointiin.